Az IronGyM egy egyedülálló zenére végrehajtott súlyzórudas, csoportos, szakképzett edző által irányított edzésmódszer a gyors, ugyanakkor tartós edzés eredmények eléréséhez. A hangsúly az alakformáláson így ha szükséges a zsírégetésen is van. A sérülések elkerülése végett és a legoptimálisabb fejlődés miatt az edző a résztvevők képességei és állapota alapján választja ki – személyre szabottan – a megfelelő terhelést. A fokozatosság nagyon fontos, hogy lépésről lépésre haladjunk a cél felé, hiszen a IronGyM egy ciklikus edzésforma, különböző fokozatai vannak – a kezdőtől a profiig -, majd a kör kezdődik elölről, újra nekifogunk építkezni a legelső szintről, csak most már nagyobb súlyokkal. Minden szinten 9 – 12 hétig dolgozik együtt a csapat, 9 – 12 hónap elteltével érik el a csúcsot, ekkor már egészen komoly munka van folyamatban. A körforgás miatt folyamatos fejlődés figyelhető meg, a szervezet állandóan ingereket kap, melyekre reagál. Az eredmény szemmel látható: egyre kisebb testzsír százalék, definiáltabb, arányosabb izmok, egyre jobb állóképesség. „Az IronGyM azért effektív, mert ugyan nem a zsírégető zónában dolgozunk, viszont mindig az egyénre szabott maximális terheléssel, emiatt egy iszonyatos utóégető hatása van, ami 23-25 órán keresztül eltart”

MIÉRT az IronGyM?

A testzsír százalék csökkenését legtöbben hagyományos módon, állóképességi (cardio vascularis) edzéssel próbálják elérni. A testzsír százalék csökkenését éppen ilyen effektíven elérhetjük egy optimálisan tervezett és végrehajtott súlyzós edzéssel, amely azonban egy lényegesen időtakarékosabb megoldás!!!! Egy hatásos súlyzós edzés alatt közel azonos kalóriát égetünk el, mint egy állóképességi edzés alatt. Az úgynevezett “utóégető hatás” – azaz edzés utáni kalóriaégetés – azonban sokkal magasabb mint egy állóképességi edzés után. Egy jól összeállított súlyzós edzést követő 24-48 órában a test minden egyes gramm megdolgozott izma a regenerációs munka hatására kalóriákat éget. Ez az úgynevezett emelkedett alapanyagcsere. A legjobb a dologban, hogy ez magától történik, semmit sem kell tennünk érte. Micsoda luxus!!!;) Az egyórás edzés alatt elégetett kalóriák nem a test zsírdepóiból származnak. Meghatározó tehát az edzésnap maradék 23 órája, amely során a megemelkedett alapanyagcsere hatására a zsírraktárak folyamatos utóégetés alatt állnak. A megfelelő táplálkozás ezalatt fontos szerepet játszik, hiszen a magát újraépítő szervezet, azokból az anyagokból táplálkozik, amit ezalatt az időszak alatt bevitelre kerül. Az erőedzés megfelelően megtervezve és végrehajtva nélkülözhetetlen a feszes izmok teremtéséhez és a zsírpárnák eltüntetéséhez. Attól viszont nem kell tartani, hogy heti egy-két súlyzós edzéstől hatalmas muszklink lesz, az izmok látványos növekedéséhez szükséges tesztoszteron mennyiség ugyanis nem áll rendelkezésre a női szervezetben. És még egy érv a súlyzózás mellett: a szakemberek szerint egy szakszerűen végrehajtott erőedzéssel közel annyi kalóriát lehet elégetni, mint egy kardió edzéssel, ráadásul az edzés utáni megnövekedett kalóriaégetés még 24–48 óráig folytatódik. Ez tehát a legjobb út a zsírpárnáktól való megszabaduláshoz!

A módszer különlegessége, hogy teljes mértékben az edzés és a test kölcsönhatására koncentráltak – nem tánc, nem step, nem aerobic, hanem testformálás, ciklikus, periodikus módszerrel. A magával ragadó zene, a kitűnő gyakorlatsorok, valamint a motivált edzők segítenek életed legjobb formájához. Ehhez pedig elegendő hetente kétszer – háromszor IronGyM -el edzeni és jól érezni magad.

13833495_1430351176981477_1656123238_o13835653_1430353913647870_1283926748_o        13835757_1430352963647965_1155869310_o